Grupo municipal dos socialistas de Santiago


Noticias

NOTA DE PRENSA

O grupo municipal socialista subscribe a declaración do PSOE de apoio a alcaldes e alcaldesas do PSC

27/09/2017

O grupo municipal socialista de Santiago súmase e subscribe a declaración de apoio municipal aos alcaldes e alcaldes do PSC, emitido onte pola Secretaría de Política Municipal de Ferraz. Neste documento, afírmase que a solución ao que está a acontecer en Cataluña pasa por "dar continuidad a la vertebración de España en un proyecto que garantice, simultáneamente, la unidad de nuestro páis y el autogobierno democrático de los pueblos que lo integran, asumiento la diversidad política, cultural y social de todos y cada uno de ellos, porque esa diversidad es patrimonio común de todos". A saída "pactada" e "legal" é, pois, a que, para os socialistas, permitirá desterrar a división e reforzar a convivencia de todas as sensibilidades do noso país.
"La experiencia vivida en nuestro país en estos años de democracia, señala que las vías adecuadas para superar los conflictos son las que nacen siempre del diálogo, la negociación y el pacto", di a declaración apoiada polo grupo municipal socialista local.
Así, as compañeiras e compañeiros do PSC están a amosar nestes días "el coraje y la valentía de esos socialistas que no se arrugan nunca ante la fractura social y que ponen en valor y legitiman el marco de convivencia acordado por todos los españoles".

Volver




PAZO DE RAXOI. Praza do Obradoiro. 15705 Santiago de Compostela. psoe@santiagodecompostela.org